Klachtenprocedure

TrainingMetZorg staat voor kwaliteit en streeft voortdurend naar het voorkomen van klachten. Uw klacht zullen wij gebruiken om u en andere klanten in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.

Registratie en afhandeling van de klacht

  • – Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van twee jaar bewaard.
  • – Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld door mevrouw B.D. Young van TrainingMetZorg.
  • – Na ontvangst van de klacht deelt TrainingMetZorg binnen 7 dagen schriftelijk mee dat zij een klacht heeft ontvangen en onderzoekt.
  • – Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht volgt hoor en wederhoor.
  • – Binnen 14 dagen na hoor en wederhoor neemt TrainingMetZorg een besluit en deelt dit mede aan de indiener van de klacht. Uitspraak over de klacht wordt gedaan door de mevrouw B.D. Young van TrainingMetZorg.
  • – Als de indiener van de klacht het besluit van TrainingMetZorg accepteert wordt een actieplan opgesteld om de betreffende klacht structureel op te lossen.
  • – De indiener van de klacht wordt mondeling/schriftelijk elke 14 dagen op de hoogte gehouden van de status van de klacht.
  • – In geval van geschillen over de afhandeling van de klacht werkt TrainingMetZorg samen met de Bascule Groep (www.bascule.eu) te Veghel. De Bascule Groep treedt op als onafhankelijke derde. Het advies van deze onafhankelijke derde is bindend voor beide partijen. De Bascule Groep is (tijdens kantooruren) te bereiken op telefoonnummer 0413-321755. Contactpersoon is de heer B.W. Delleman.
  • – Als de klacht is afgerond is tevens de klachtenprocedure afgerond.
  • – De desbetreffende klacht en alle correspondentie worden voor de termijn van twee jaar bewaard.

Heeft u een klacht over TrainingMetZorg?

Download een klachtenformulier van de site van TrainingMetZorg. Vul dit formulier in en mail het aan TrainingMetZorg (info@nulltrainingmetzorg.nl). Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.


0

Je winkelwagen